Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2013 13:48 - Вярвате ли в чудовища ?- Аз да !
Автор: lina90 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1255 Коментари: 0 Гласове:
0



 Чудовищата в които вярвам аз са разнообразни. Те имат различни форми, цветове, предизвикват различни реакции.  Всяко едно е много страшно ! Чудовищата трябва да са страшни, иначе няма да са чудовища – нали ?
Моите чудовища не сa под леглото ми.  Крият се в главата ми. И в най-неочакваните моменти изкачат.  Под формата на въпроси те тормозят съзнанието ми...Понякога тормозят и един другиго... Блъскат се, спорят, воюват, но никой от тях не ми дава отговорите...Тези малки светлинки, които биха успокоили ума ми и може би ..дори да ми дадат трошичка щастие. Но ако чудовищата имаха отговори, те чудовища ли щяха да са ? И ето там те се трупат - зелени, лилави, сини кафяви, дори и пъстри като дъгата...,но все пак чудовища.  До скоро мразех чудовищата в главата си .. Сега се уча да ги приемам..Въпросителни през които трябва да премина...,за да се появи едно по-добро и себе-опознало се Аз.. Стискайте палци.. пътя ще е дълъг..., а ако и пред вас стои такъв път..не се бойте ..изправете се срещу чудовищата в главата си... Израствай те ! Дерзай те !Обичай те !

     



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lina90
Категория: Лични дневници
Прочетен: 68727
Постинги: 36
Коментари: 32
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930