Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2014 14:34 - ...несвързано
Автор: lina90 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1289 Коментари: 0 Гласове:
1



 В древността никой не е ходил на лов за лисици. Червено-опашатите – зверчета са били първите домашни любимци, а по -късно заменени от кучетата.  За да опитомиш такова животно се иска страхотна воля, подход  и търпение. Кучетата-  са лесно опитоми ми, по-дружелюбни и по-смели.  Лисицата се страхуват …, страхуват се да ви допуснат близко до тях .

Да допуснеш някой да ти е добър приятел означава да му разгърнеш един свят от свои слабости – звучи малко страшно нали ??? Рискуваш  прояви ли ,по някаква причина лоши намерелия към теб, да те нарани безумно пъти повече от останалите човешки същества. Защото ти е най-добрия приятел … и е бил там където никой друг не си допускал. Но да допуснеш хора-с нрав на лисици.., звучи още по стряскащо.. Сякаш и самият техен страх, заразява и теб.

Така кучетата изместили лисиците. Не са толкова диви, лесно се приспособяват  и са верни приятели.image

 Кой може да ти гарантира това за лисицата!?!Тя може лесно да се стресне и да предпочете да странства…пред това да е до теб в труден момент. 

„За мен не се безпокойте сеньори! – намеси се девойката. Нали не съм госпожица. Аз съм просто циганско момиче, привикнало на странствания и скитания! Където минете вие мъжете там ще мина и аз, хитаната – танцувачка!“ Авантюристи, Емилио Салгари




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lina90
Категория: Лични дневници
Прочетен: 68734
Постинги: 36
Коментари: 32
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930