Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2013 16:48 - Човек се държи така…според етапа си на развитие
Автор: lina90 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1363 Коментари: 0 Гласове:
2



  Последните моменти от изминаващата година винаги предизвикват емоции в хората. Времето за равносметки, за отдаване на спомени, за вземане на решения. Сякаш си правим малка почивка връщайки съзнанието си към отминалото.., за да го подготвиш за бъдещето. А живота не спира, времето никога не спира, възможностите пред нас винаги ги има. Държейки топла  чаша кафе на работното място…нахлуха тези мисли и при мен.

Равносметки няма да правя …не съм добра с извличането на поуки от ситуациите. Пишейки може би, ще успея…, но честно казано се съмнявам–Безумие – преди всичко в главата ми е безумие.

А то каква 2013…. наистина каква година !
Оцелях след посрещането на 2013 ! Да по дяволите! Преживях депресивния си период през първите 3 месеца на годината. Направих си 4та-та татуировка.  Признах си мисли дълго таени в мен. Успях да продължа напред. Връщах се назад… Лошите ми навици се обадиха отново. Отричах ги. Приех ги. Продължавам да  се боря с тях. Започнах постоянна работа. Усетих свободата под стичащите се води на водопада. Израствах. Оглупявах. Губих се. Намирах се. Завърших успешно славното си образование. Лутах се. Работих с деца. Бях полезна. Ходих на концерти. Дивях. Танцувах. Виках. Музиката ме изпрати в космоса и ме върна обратно. Изгубих се като никога до сега. Експериментирах със себе си. С тялото и съзнанието си.  Дадох си шанс да продължа. Пропилях го. Дадах си отново. Бях спасена. Наранявах. Направих си татуси 5 и 6. Създавах и руших приятелства. Върнах си любими хора.  Влюбих се. Обичам. Щастлива съм!
Преживях те ! Да по дяволите – преживях те 2013… дори имах време за топло кафе и усмивки !

 



Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lina90
Категория: Лични дневници
Прочетен: 68733
Постинги: 36
Коментари: 32
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930