Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2013 11:24 - свободата - те кара приятно да настръхнеш ...из Протестите 2013
Автор: lina90 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1909 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 16.06.2013 14:47


    От както започнаха отново протестите, които според мен не трябваше да спират въобще, аз съм отново там сред Тълпата. Сред недоволните, обединени граждани желаещите промяна .. Но днес на 16.06 аз няма да мога да бъда там...пред Общината във Варна...НА РАБОТА СЪМ! Но ще следя всичко ставащо и ще настръхвам заедно с вас сънародници...          Знаете ли ..... Аз не съм против турците или циганите, няма расизъм в мен или оставена следа от тежката история. Следя събитията в Турция ... съпричастна съм с тях, насълзявам се от всичко ставащо там. ВСИЧКИ СМЕ ХОРА И СЕ БОРИМ ЗА ПРАВАТА СИ... , а те потъпкват и естествените ни такива... Колко примирен и приел сивотата в живота си, трябва да си..за де не ти трепне и да не излезеш... Да не покажеш, че преди всичко си човек, личност която не е длъжна да се примирява! Която заслужава качествен и по-добър живот. Която не би трябвало за  да отиде на театър, кино, разходка със семейството из града да спестява месеци на ред, а някои и никога не го правят ... Защото са заети от работата която не харесват, да плащат сметките които са над стандарта за живот в държавата им, защото са потънали в битовизма на оцеляването...Кога ще имаме време за душата си ? Как ще допуснем духовно израстване... ТА ние не можем да си позволим една книга да си купим без да ограничим бюджета си за храна... Колко тъжно звучи това ...ЗАЩО НЕ СЕ БОРИМ ЗА НЕГО ...       Там на улицата редом до много съмишленици...аз се боря..ВЯРВАМ, ЧЕ ГО ПРАВЯ! ..все още я имам вярата, че съм свободна..и точно там вървейки с тях аз съм свободна... Настръхвам всеки път от атмосферата... Адреналина ми се покачва, да се боря за правата си е моя душевен наркотик...Мечтата ми е да постигна удовлетворение...Помогнете ми .. Борете се ..излизайте... Викайте... Изказвайте мъката си.. Бъдете съпричастни! МЕЧТАЙ ТЕ! аз утре съм пак там - ще мечтая с вас !



Гласувай:
1



1. absurdin - имаш толкова много енергия, човек, ...
17.06.2013 20:48
имаш толкова много енергия, човек, и говориш така надъхващо! :)) явно ги преживяваш нещата - сама загатваш в по-ранен твой пост, че си много емоционален човек :) обаче, замисляла ли си се - как ще дойде промяната? и кои ще сменят новите стари управляващи? българската политика е тоооолкова мръсно нещо, а и самата ни действителност е много пошла. за себе си - не виждам оправия. Впрочем - препоръчвам ти да си припомниш някои от творбите на нашите български революционни поети - Смирненски, Вапцаров, Ботев, Гео Милев - има толкова много емоция в теб :)
цитирай
2. lina90 - :)))
18.06.2013 22:01
Мерси за положителното мнение...
а отностно българската политика, за мен цялостно политиката независимо дали българска или чужда е мръсно нещо...малко общества са съзрели и са създали добри политически модели или поне положително действащи за обществото :) Промяната за мен ще дойде, когато се променим самите ние. Променим ограниченото си индивидуано мислене и започнем да действаме и мислим като един организъм, независимо етнос, религия и цвят на кожата :)) Това ще е дълъг процес и сигурно аз няма да доживея да видя крайния резултат от него... но съм горда да съм част от процеса :)
цитирай
3. absurdin - браво
19.06.2013 00:52
цц, започваш да ми харесваш все повече и повече. прекрасен отговор! всеки един от изводите ти е много точен и всяка една от думите ти е на място. браво :)

обаче - дали, такъв процес в България има, въобще? аз виждам съвсем други процеси
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lina90
Категория: Лични дневници
Прочетен: 68691
Постинги: 36
Коментари: 32
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930