Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2013 14:03 - НЕ СЕ БОРЯ ЗА ЧУЖДИ ИНТЕРЕСИ!! БОРЯ СЕ ЗА ЖИВОТ В РОДИНАТА СИ!
Автор: lina90 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1806 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 23.02.2013 17:19


 Откакто съм родена и още от преди това България се управлява от едни и същи личности и техните семейства. Поколения след поколения те грабят нас и унищожават родината ни. Имат свои партии или създават нови и продължават да идват на власт отново и отново. Дават лъжливи обещания, правят козметични промени за да да ни затварят очите. Сключват договори които наричат секретни и обричат бъдещето ни и за напред. Прибират пари от сделки с които увеличават контрола си над нас. Така на 22 аз не мога да живея достойно в родината си. Нямам възможност за развитие и за достоен живот по стандартите на съвременния свят. ЕТО ЗАЩО АЗ ПРОТЕСТИРАМ ВСЕКИ ДЕН ПРЕД ОБЩИНАТА! И ще продължа да го правя... Защото искам ПРОМЯНА на системата. Да звучи идеалистично и дори като приказка. НАясно съм че България е на мафията. Наясно съм че сигурно желаната промяна няма да настъпи заради застъпването на много по-големи интереси за които сигурно нямам и на представа. Но с тези протести аз имам дори и НАИВНАТА и малка надежда, че може да имам бъдеще ТУК . МОЛЯВИ не ми отнемайте надеждата заради липса на съпричастност. Излезте утре от 11 пред общината заради самите вас. Лично аз приемам, че това е моя последен шанс да живея тук. Ще се боря за него до последно... Младите сега нямаме самочувствието че МОЖЕМ! НО НИЕ МОЖЕМ да изградим всичко отначало! Но първо трябва се приборим за ПРИСЪДИ на тези които контролират България в момента. ТРЯБВА ДА СМЕ УПОРИТИ! С насилие нищо няма да постигнем изкарват ни лумпели и терористи. НЕКА НАПРАВИМ ТАКА че сганта в парламента да прояви пряко насилие срещу нас. ДА покажем кои са истенските терористи. НЕКА НЕ ГИ ОСТАВИМ НАМИРА! Целият Свят има мнение че България е мафиотска държава, нека им покажем че гражданите и не искат това, и се борят ...



Гласувай:
3



1. absurdin - Много хубаво написано, обаче вс...
17.06.2013 21:01
Много хубаво написано, обаче всичко е толкова свързано в политиката, че не знам как нещата биха се оправили - скептичен съм. Както виждаш - новият главен прокурор би отбой за толкова много престъпления, по които се очакваше от "обществеността" да повдигне обвинения. Обаче: "няма открити престъпления"...
цитирай
2. absurdin - какво ти съмнение хаха ама иначе то ...
25.06.2013 03:42
какво ти съмнение хаха ама иначе то само с викане не става - трябват конкретни реални и изпълними искания и т.н
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lina90
Категория: Лични дневници
Прочетен: 68497
Постинги: 36
Коментари: 32
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031