Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2013 16:00 - Из историите на един гражданин...
Автор: lina90 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1130 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 16.02.2013 16:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Аз съм горда българка. Родена съм във ВАРНА и съм на 22 години!... Аз се СЪБУДИХ! СЪБУДИХТЕ ЛИ СЕ ВИЕ?

Здравейте, сега ще ви разкажа за едни 2 часа от живота ми всеки ден тази седмица.

Часът беше 18:00, вървях към общината. По пътя за натам срещах познати лица които се усмихваха. Всички вървяхме към общината, беше 4ти ден от протеста. Много е красиво чувството да почувстваш колко хора имат същата цел като теб. Колко хора се обединяват. Изразяват свободата си. Колко искат да запазят последната искрица на вяра, че те имат права, имат глас и ще бъдат чути. 

НА 13.03.2013  аз изпитах смесица от чувства които ме насълзиха. Бях сравнително напред  в множеството от  Граждани, но не виждах нито началото , нито края и .  Варна БЕШЕ БУДНА!  Деца, майки с бебета, бащи с деца на раменете си, възрастни хора, момчета и момичета, мъже и жени . ВАРНА БЕШЕ представена от хората на които им е писнало  да МЪЛЧАТ и да Навеждат глава!  С всеки километър към 2те кули тълпата ставаше по-многолюдна и развълнувана.

Знаете ли ...Невъзможно  е когато прогледнеш, да искаш да си затваряш очите пак.. Невъзможно е да искаш промяна и да не си  съпричастен.  Всички плащате ток..., с пари които са ви нужни за да преживявате месеца. Всички плащате вода, която завиша ват от между другото...Всички пращате деца в училище в което нямат добри бази за успешното им обучение. Всички имате проблеми. Нека да спечелиш 1та си битка и да продължим да се борим за останалите! Нека да бъде нормална държава, не държава на мафията.

Аз съм 22 ! Наглото управление ограбва семействата ни поколения наред. Не искам да бъда ограбвана по този грозен начин през моя живот. Искам ПРОМЯНА! Искам ВЪЗМОЖНОСТИ! Искам да мога да МЕЧТАЯ и да знам, че мога да постигна всичко.

Бъдете съпричастни! ПОМОГНЕТЕ САМИТЕ ВИЕ ЗА ПРОМЯНАТА. Излезте утре 17.02 .2013 от 11 да протестирате във вашите градове!  ВИЕ СТЕ ГРАЖДАНИ С ПРАВА




Гласувай:
1



1. absurdin - леле
25.06.2013 03:39
колко надъхващо!!! напред, жана д'арк!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lina90
Категория: Лични дневници
Прочетен: 68638
Постинги: 36
Коментари: 32
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930