Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2012 21:31 - просто се замислих..
Автор: lina90 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1375 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 18.01.2012 23:12


 Четенето на какво би ви въздействало или както казват  би ви докоснало  ..там вътре в душичката....Би ви накарало да се замислете, да направите изводи, да се усмихнете, да се натъжите....за нещото което мен ме накара реших да споделя тук,  като първо нещо - което ще напиша тази година.... Като по ирония утре имам изпит и вместо да препрочитам многото ненаучено, на мен ми се дописа тук.....

Та това за което говоря не е от книга, нито нещо от популярните неща из лице-книгата,  не е нито статия от вестник  или списание, а е просто един word документ, като този върху който се отбелязват думите които пиша с правиписните грешки на тях ...ЕХХ няма измислят автоматично поправяне, и граматиката няма изчезне пхх ...Да се върнем към документа.....

Този докумнт ми е пратен от приятел...всъщност от единствения човек който знае че имам блог и може би някой път ще прочете написаното....,но и да не го направи , аз с удоволствие ще продължа да чета нещата които той ми праща... Мисля че е време да спомена съдържанието на този документ...Няма да изпадам в подробности защото е нещо негово лично..но накратко и грубо - той беше си направил нещо като равносметка..Какъв е бил, какъв е станал и какъв иска да е...кои качества харесва и  не харесва в себе си.. какви са мечтите му....

Замислих се след прочетеното дали аз бих могла да направя такава равносметка за себе си...is it fuckin possible for me……?!?!?! Отговора  се появи толкова бързо, както и бяха възникнали емоциите ми след прочетеното... NO!!!!!!! НЕ, не и пак не..... Понякога имам чувството че това което съм била и съм не е особено различно, а най-лошото е че не съм сигурна и каква точно искам да бъда.., че да се стремя към него..АЗ ПРОСТО НЕЗНАЯ.....объркано, наивно, усмихнато момиче.... това съм аз...а лошото е че понякога и усмивката я няма..... Това звучи депресарско последното, а май не ми отива....опитвам се да вкарвам разсъжданея.. А истината е, че може би просто ме е страх от самата равносметка...да не съм разочорована...Мен ме е страх от разочорованията...а вас?




Гласувай:
2



1. absurdin - определено, защото разочарова...
25.06.2013 03:20
определено, защото разочарованията носят чувство на собствена вина, на съмнения защо и как. на пореден неуспешен опит и т.н.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lina90
Категория: Лични дневници
Прочетен: 68658
Постинги: 36
Коментари: 32
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930